.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم اندیشی مطبوعاتی های غرب مازندران با مدیر کل ارشاد

نشست هم اندیشی همراه باپرسش و پاسخ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از کارشناسان این نهاد با حدود 100 تن از اهالی رسانه و مطبوعات شهرستانهای غربی استان درسالن شهید آوینی چالوس برگزارشد.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر ، در این دیدار خبرنگاران سئوالات خود را که پیرامون نحوه پرداخت هدایای ریاست جمهوری پارسال - بیمه و مسایل مرتبط آن - چگونگی پرداخت تسهیلات بانکی - نتایج صورت جلسه مطبوعاتی با حضور استاندار در رامسر - نحوه انتخاب خبرنگاران برای اعزام به سفرهای خارجی همراه با مقامات استانداری - برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و جشنواره مطبوعات امسال - توزیع نا عادلانه آگهی های ثبتی و دادگستری و... با مسئولین حاضر در نشست در میان گذاردند.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ایراد سخنانی از خبرنگاران خواست به دور از جنجال های تبلیغاتی و سیاسی در انعکاس اخبار مشکلات و معضلات مازندران و شهرستانها منصفانه رفتار داشته و با ارایه راهکار در کمک به توسعه و پیشرفت مازندران نقش داشته باشند .

ابراهیمی در ادامه با انتقاد به برخی از مدیران دستگاهها در رابطه با توزیع نا عادلانه و غیر قانونی آگهی های رسمی ادارات تابعه شان به برخی از واسطه ها و اشخاص غیر مسوول از آنان خواست مطابق قانون رسمی کشور کلیه آگهی های رسمی و ثبتی و دادگستری و ... را با هماهنگی ادارات ارشاد شهرستانها به دفاتر نشریات یا نمایندگان رسمی شان تحویل نمایند .

وی ادامه داد: برخی از رانت خواریها و باند بازیها در توزیع آگهی ها در استان وجود دارد که رسانه های مازندران را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است که در تلاش هستیم از راههای قانونی با برخی از این نا عدالتی ها مبارزه کنیم .

همچنین رستم دهقان رییس هیت مدیره خانه مطبو عات مازندران نیز در این دیدار به سوالات مطرحه اصحاب رسانه ها پاسخ داد و گفت : مشکلات صنفی خبرنگاران باید در دایره خانه مطبوعات استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری و رسیدگی شود و حتی استاندار نیز نباید به این حوزه وارد شود زیرا به عنوان نا محرم محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: معتقدیم مشکلات صنفی همانند مشکلات خانوادگی محسوب می شود و افراد غیر خانواده نباید در آن دخالتی داشته باشند . وقتی این مشکلات تشدید شد و نتوان برای حل آن اقدامی کردآن موقع می بایست به سراغ اشخاص ریش سفید و بزرگتر رفت .


دهقان همچنین در رابطه با نحوه برگزاری انتخابات هیت مدیره خانه مطبوعات - توزیع وامهای بانکی به اعضا - سفرهای خارجی خبرنگاران مازندرانی و ... مواردی را مطرح کرد .
حواشی این نشست :

* به دلیل کثرت سوالات خبرنگاران مسولان مربوطه مجبور شدند دقایقی اضافه بر برنامه پاسخ گو باشند .

*در زمان پاسخ گویی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سوال یکی از خبرنگاران خانم حادثه غیر منتظره ای برای یکی کارشناسان حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد افتاد که به علت فرسودگی صندلی و شکسته شدن این کارشناس به زمین افتاد که این امر باعث خنده ناگهانی و غیر ارادی تمامی حاضرین در جلسه شد .

* گفتنی است در این مراسم روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستانهای نوشهر - چالوس - نور و تنکابن و حدود حضور داشتند . /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.